الخميس، 13 نوفمبر 2008

فنونتى




فنـــــــــــــــون

تلك الفتاه التى لم اعرف حتى اسمها الى الأن

ولكنى ابدا لا استطيع ان انكر ما فعلته بى دون ان تعلم

فهى من اقرب الناس الى قلبى ..احبها دون ان اعرف حتى ما اسمها

احبها دون ان اتحدث معها ولو لمره وحدنا ...

لا حتاج ان اتحدث معها حتى اعرفها جيدا .. او حتى تؤثر بى

فمنها علمت ..كيف يكون لى تأثير على إناس دون ان يعرفونى

وتعلمت منها ايضا حكم كثير و اكتشفت بى هوايات لم اكن اعلم انها بى

لكن مدى حبك لشخص بعينه يجعلك دون ان تشعر تريد وتحاول ان تصل الى ما هو فيه ..

او حتى تحاول فى هذا ...

ولاذلت احاول

......................

فنـــــــــــــــــــــــون .. بكل بساطه

بحبك اوى وشكرا ليكى اوى

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

إنتي والله جميلة بجد يا مريم :)

Fatma يقول...

انا عندي ذهول بجد

اولا لاني ماكنتش عارفه انك مريم اساسا لما رديتي عندي في البلوج

وثانيا عشان الكلام اللي انتي كاتباه في حقي وهو اكتر بكتير اوي من اللي استحقه

انا مش عارفه فعلا انتي بتشكريني ليه

بس مش قادرة اقولك انتي كلامك اثر فيا ازاي

يمكن اقولك انه حسسني ولو احساس مش حقيقي بان يمكن كان ليا لازمة في يوم من الايام

ربنا يكرمك يارب ويسعدك ويحميكي

اشكرك من قلبي دا كتير بجد

RoMeTa يقول...

فنونتى الشكر دا يا حبيبتى بجد منى انا ليكى
اعرفى ف يوم من الأيام انك سبب ف انقاذ واحده انها تضيع نفسها ف حاجه معينه ..الكلام مش كتير عليكى والله ..انا الى مش بعرف اكتب وارتب كلامى صح .. بس بجد بيبقى طالع من جوايا .
وانك فعلا من اهم الأسباب الى خلتنى ارجع تانى المتفائله الى كنت فيها زمان.



اما بأه بالنسبه لإيمان فبجد بشكرك اوى يا قمر على انك اهتميتى انك تقولي ل فنون ده انا كتبته والله ماكنت اعرف انه هيوصلها
بس حسيت ان دا اقل حاجه اعملهلها .
بحبك اوى يا إيمان وبموت فى برأتك